6 månader

Ursäkta min dåliga uppdatering.
Har inte suttit särskilt mycket vid min dator på ett tag. Har inte haft lusten eller orken.
Dagarna fördrivs istället med att läsa böcker. Förra veckan läste jag ut hela 4 böcker.
Idag är det exakt 6 månader sedan jag hamnade här på Sankt Lars.
Dessa månader har varit jobbiga, men på sistone har jag klarat det relativt bra. Jag får inga direkta ångestattacker längre, utan istället är jag väldigt ledsen och trött på situationen.
Förra veckan var det äntligen en från Växjö och träffade mig. Allt där uppe låter bra, men min separationsångest är väldigt påtaglig. Jag vill så himla gärna komma härifrån, för det finns ingenting att göra och det är väldigt påfrestande med vak 24 om dygnet.
Enda framsteget egentligen är att jag får gå ut och gå en gång om dagen med 2 personal. Det är så himla skönt att komma ifrån detta ställe en stund och få njuta av vädret.
För en och en halv vecka fick jag besök av min näst äldsta syster och hennes barn. Det var helt underbart :-)
Nu väntar jag på besked från Växjö om när jag ska komma dit.
Så fort det händer något nytt kommer jag uppdatera er.
PÅ återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0