Uppslitande onsdag.

Jag tänker inte hymla eller dölja något i denna blogg. Utan jag tänker öppet och hjärtligt skriva hur jag känner och mår.
Idag har varit en riktigt jobbig dag. Att bara ta sig upp ur sängen idag var en pärs. Jag gjorde men gick och la mig igen, men lyckades än en gång att stiga upp.
Dagen i sig förflöt ganska skoningslöst men jag kände/känner mig oerhört nedstämd.
Hade läkarsamtal där jag var i det närmsta uppgiven.
Alla dessa känslor och denna uppgivenhet beror på uppbrottet med min pojkvän. Han är/har varit världens snällaste och omtänksamaste och väldigt ställt upp för mig.
Dessvärre kunde inte vi tillgodogöra varandras behov och har väldigt svårt att förstå varandra.
Omkring 18 kom han hit för vi skulle prata igenom saker och ting. Redan innan var jag väldigt ledsen och högt uppe i känsla. Men jag satt mig ner tillsammans med honom och försökte prata sakligt, men det slutade med att jag bröt ihop fullständigt.
Jag var så ledsen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och det kändes som om hela jag skulle gå sönder.
Då ringde jag min mamma och undrade om hon kunde komma, vilket hon självklart gjorde.
Hon tröstade och stöttade mig och sa att allt kommer lösa sig.
Jag sörjer oerhört mycket för tillfället och kommer göra ett antal dagar, men jag får inte ge upp även om det känns som den enklaste utvägen.
Denna dag blev ett bakslag med fullt extravak igen, men imorgon ska jag försöka att kämpa igen och få bort några extravaks timmar för att på fredag kunna ta mig till DBT:n.
Älskar er min underbara familj, det är ni som ger mig kraft, hopp och kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh linnea!

Jag hade verkligen ingen aning om allt som händer!

Jag hoppas att du hittar ljusglimtar och kan se framåt !

Att du skulle falla så hårt :( vill bara krama om dig!



Jag skickar mitt lösen till dig på fb, men håll det hemligt.. :)



Det mörker du ser gör så att stjärnorna märks lite mer <3

2012-01-18 @ 20:46:55
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: emily

Du är en så SNYGG tjej och tiden kommer sen när man har tid för pojkvänner. Det är bra det du gör, läk dig själv först och sätt dig själv i första hand för att du är huvudpersonen i DITT liv och så kommer de alltid vara.. Älskar dig verkligen Linnéa! ♥ Och måste bara säga de här.. Emma, Ida, Zara, Linnéa, Ewelina.. hihi . Puss

2012-01-23 @ 21:52:05
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0