Fredag.

Idag har jag inget speciellt att skriva om då dagen varit ganska innehållslös, men jag tycker ändå om att skriva av mig lite.
Idag är en sådan dag som jag känner mig oerhört tacksam över alla människor som stöttar och finns där för mig. Jag har fått respons från alla möjliga håll, och är speciellt glad över att jag börjat prata med en gammal klasskamrat som jag nästan inte haft kontakt med på nästan 3 år. Du vet vem du är, och tack för dina fina ord och din stöttning!
Jag lyssnar på musik och filosoferar över livet. Börjar bli lite ordning på allt det praktiska som behöver lösas, och det i sig gör mig lugnare och ger mig lättnad.
Jag har många mål att sikta emot, och ska göra mitt yttersta för att klara dom.
Extravaket dygnet runt blir kvar över helgen, men på måndag ska jag försöka att återgå till uttrappningen för att komma vidare!
//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0