Bra dag.

Idag har jag haft en trevlig dag, med besök av mamma, Göran och lillasyster Ewe.
Dom kom med semlor och vi fikade och pratade på.
Självklart kom jag på att jag ville ha några saker från affären, så mamma och Göran stack iväg, och Ewe och jag fick en mysig stund tillsammans.
Otroligt nog ligger snön kvar, inte är det mycket, men det lyser upp och gör en på bättre humör :-)
Saknar mina systrar och mina syskonbarn ofantligt mycket, så jag snor syster Emmas fina bild på de tre och lägger ut här...
Från vänster: Melker 1 år, Alma 10 månader och Milton 3½ år.
//Linnéa

Kommentarer
Postat av: Ewelou

Så gullig du är Nea, det kändes bra att få lite ensamtid med dig också! Älskar dig!!

2012-01-22 @ 19:04:44
Postat av: emily

Guuuu så söta och vad STOR milton blivit!! Sötnosen!

2012-01-23 @ 21:42:32
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Korven

tänker på dig gumman! Vilka sötnosar, & tjena vad stora dom blivit! <3

2012-01-25 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0