Snön faller och solen skiner.

Idag sken solen samtidigt som snön föll. Mycket märkligt och omvänt, precis som det är i mitt huvud.
I fredags fick jag besked på att det kommer ta 2-4 veckor innan jag kommer till Växjö.
Det är jobbigt att veta, för nu när jag väl vet att jag ska dit så vill jag bara härifrån fortast möjligast.
Mitt illabefinnande uttrycker sig nu på ett helt annat sätt än innan.
Jag bryr mig inte om konsekvenserna som blir av mitt handlande. Jag känner så mycket sorg, besvikelse, ilska, vrede och seperationsångest.
Alla dessa känslor har lett till att jag tar sönder saker för att kunna skada mig själv. Mitt självskadebeteende är inget farligt i sig...
Det värsta är dock att trots detta sätt att hantera mina känslor inte hjälper mig.
Dessvärre blev detta ett ganska dystert inlägg, men det är tyvärr så jag känner mig just nu.
Saknar mina systrar ofantligt mycket och vill bara bli frisk och leva ett normalt liv igen.
//Linnéa

Kommentarer
Postat av: britt-inger

Tänker på dig. Varför låter de inte dig komma iväg, göra ett undantag, jobbigt att gå och vänta, ha det så bra som det går

2012-02-01 @ 19:43:02
Postat av: Elin

Tack min lilla ängel :)

Finns här för dig med,

och söta du jag vet att du klarar dig igenom detta helvete, vi ska klara det tillsammans <3



Många kramar!

2012-02-02 @ 17:53:01
URL: http://detfriskalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0