Separationsångest.

Idag kom ledsamheten över mig som ett brev på posten.
Har precis bakat 2 sockerkakor med en personal och när jag efter det gick ut och rökte kom alla känslor på en gång.
Vill komma härifrån, men vet inte vad jag har att vänta och det skrämmer mig otroligt mycket.
Vet också att jag än en gång måste börja på ny kula och lära känna nya människor och skapa ett förtroende till dom.
Angående Växjö vet jag inget ännu, men hoppas snart på närmare besked.
Idag flyttade min mamma och Göran m.fl. mina saker från Oscar och det river upp många känslor. Självklart har jag inte slutat tänka på honom och det vi hade och skulle ha, så känslorna är i uppror just nu.
Jag tycker väldigt mycket om personalen här och vill inte lämna dom, vilket leder till denna separationsångest. Jag vet att jag också kommer bo längre ifrån min mamma som är mitt största stöd och har ställt upp för mig under hela min tid här. Kommer sakna deras sedvanliga söndagsbesök.
Jag försöker kämpa och hålla modet uppe, men som jag tidigare skrivit är det många gånger.
Jag vill bara bli frisk och slippa allt vad psykiatrisk vård heter.
Jag har fortfarande en lång väg att gå, men en vacker dag ska jag uppfylla mina drömmar.
//Linnéa

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske vi kan se till att du får sedvanliga besök från oss istället. Om än inte varje vecka så kanske varannan? Kommer alltid att finnas här för dig och önskar bara det bästa! Älskar och saknar dig!

2012-02-04 @ 19:03:09
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh gumman önskar jag kunde vara hos dig och ge dig en varm och stor kram! Hoppas allt blir bra för dig och vi kan fortsätta hålla kontakten... Du får Smsa när du vet om du får ha mobil på avd eller om jag ska skicka brev. Annars ringer jag Växsjö ;-) många kramar!

2012-02-04 @ 19:10:31
URL: http://detfriskalivet.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag tänker ofta på dig och undrar hur du mår. Saknar dig väldigt mycket och den glada stämningen på jobbet när vi jobbade tillsammans.

Jag tror på dig och jag finns här för dig.



Många varma kramar Bea



(skulle det vara okej om jag fick komma och hälsa på dig?)

2012-02-06 @ 09:10:00
URL: http://bettyboopbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0