Oväntat besök.

Igår kom mamma och Göran på det vanliga söndagsbesöket (om än lite tidigare än vanligt).
Vi satt som vanligt i besöksrummet då en personal knackar på dörren och säger att jag har besök, jag tänkte att mamma och Göran redan var här, så vem sjuttsingen kunde det vara?
När jag gick ut ur rummet stod min äldsta syster med Alma och hennes sambo utanför.
Snacka om att jag blev paff och glad :-) Fällde några glädjetårar t.o.m.
Besöket var urmysigt och Alma hada allt växt på sig litegrann.
Som vanligt skämmde mamma bort mig och jag fick ett par nya Shepherd inneskor.
När dom lämnade mig fylldes jag av tomhet och ville att dom skulle stanna för evigt, vilket inte är riktigt möjligt.
Så till kvällen blev jag mer innesluten, och ångesten kom krypande. Självklart kom också tankarna på att skada mig, då jag inte anser att ha det så bra som jag hade haft det...
Jag lyckades slå sönder en kruka, men inte skada mig eftersom jag har extravak dygnet runt, och tur kanske det är.
Denna dag har förflutit ganska lugnt och jag har sovit mycket.
Så nu hoppas jag på en kväll utan ångest.
Det enda som har varit oerhört frustrerande är Spotify, har tagit ett bra tag för att kunna avsluta mitt konto, och eftersom inte tålamod är min starka sida, så har jag varit väldigt irriterad. Tillslut löste det sig iaf och jag känner mig lugnare.
Världens sötaste systerdotter <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var så mysigt att kunna överraska dig! Vi kommer garanterat flera gånger:) Tråkigt att du skulle få sån kvällsångest bara.. Hoppas verkligen du blir bra snart älskade fina lillasyster Linnéa!

LOVE

2012-02-08 @ 09:44:24
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: britt-inger

Tänker ofta på dig. Har du läst artikeln om att unga inte ska behöva åka till Växjö , Skånskan 120208.kram B-I

2012-02-08 @ 17:17:21
Postat av: emily

<3 <3

2012-02-16 @ 01:17:15
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0